niedziela, 18 maja 2008

Dwie sesje ślubne w jeden weekend? - 100% obrotów :)

Po przeładowanym zajęciami tygodniu nadszedł podobny weekend. Tym razem miałem w sobotę okazję popracować z Michałem Hyczko przy zdjęciach z ślubu i wesela - Doroty i Czarka. Oprócz zdjęć z przygotowania do ślubu, błogosławieństwa, ślubu, wesela udało nam się namówić naszych nowożeńców na kilka zdjęć plenerowych - impreza odbywała się w lokalu nad Jeziorem Białym - stąd poniższe zdjęcie, jako taki przedsmak do tego co wykonaliśmy wczoraj :)




Dziś miałem okazję pracować wraz z Marcinem Kańtochem przy sesji plenerowej w Nałęczowie dla przesympatycznej pary nowożeńców Ani i Marcina.
Przy okazji wykonałem sporo zdjęć typu backstage dokumentując pracę Marcina.

1 komentarz:

  1. nno dziekuję bardzo, w końcu jakieś moje zdjęcia zamieszczasz na swoim blogu :-) bardzo fajnie i 5+ za zdjęcie z zachodem słońca
    zerknij na zdjęcia z naszej sesji w Nałęczowie na moim blogu www.portrecik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń