poniedziałek, 12 września 2011

Zdjęcia dla męża, chłopaka, narzeczonego - sesja buduarowa

Często jestem proszony przez kobiety (czasami mężowie/narzeczeni proszą o zdjęcia żony/narzeczonej) o wykonanie zdjęć dla chłopaka, męża, narzeczonego, albo klientka mówi po prostu - chce zdjęcia dla siebie. Zdarzało mi się, że przychodziła do mnie dziewczyna i prosiła: "chciałabym aby Pan odkrył we mnie na zdjęciach kobietę". Często 30-latki proszą bym zatrzymał czas na zdjęciach i wykonał dla nich śmiałe, odważne kadry do puki ich ciało jeszcze nie ma śladów upływającego czasu.

Problemem tego typu zdjęć jest to, że w odróżnieniu od innych tego typu zdjęć w 99% nie mam zgody na publikację czegokolwiek z tych zdjęć które wykonuję podczas tego typu sesji.
Z marketingowej strony jest to dla mnie porażka ponieważ często klientki proszą mnie o to bym pokazał im zdjęcia z takiej sesji, a następnie podczas swojej sesji zastrzegają, że ich zdjęć nie wolno mi pokazywać komukolwiek. Przez to wiele zleceń mnie ominęło, ale uważam, że lojalność wobec klienta mnie do tego zobowiązuje.

Dziś prezentuję kilka zaledwie zdjęć z sesji pięknej kobiety na których publikację dostałem zgodę - zdjęć w oryginale było blisko 200 wykonanych podczas prawie 9 godzinnej sesji.
Tego typu sesję wykonuję najczęściej w ciekawych wnętrzach, ciekawej scenerii. Tak było i tym razem - ciekawe wnętrza jednego z lubelskich hoteli stały się scenografią do zdjęć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz