środa, 22 maja 2013

Zapraszam na gorącą sesję - sesja buduarowa, nagość zakryta, akt ...

Tak jak każdy artysta - fotograf musi się dokształcać, próbować, eksperymentować, próbować nowych rzeczy, tak ja postanowiłem popracować nad swoimi umiejętnościami - możliwościami.
Sesje buduarowe, nagość zakryta i Akt to jet to czym zajmuje się już od kilku lat wykonując zlecenia dla klientek, oraz w ramach strony www.nocposlubna.pl  Materiału zebrało się sporo, ale niestety jest to materiał którego nie mogę zamieścić w internecie (umowa z klientem).
Mam nowe pomysły na zdjęcia, rozbudowałem sprzętowo studio, czas na rozbudowę portfolio stąd moja propozycja.

Zapraszam na sesję zdjęciową w takich gorących ;) klimatach. 

  • Nie musisz być zupełnie naga - ale zgodnie z założeniem sesji ...
  • Nie wszystkie zdjęcia muszą być publikowane w moim portfolio - możemy umówić się, że część zdjęć pozostanie "do obejrzenia na miejscu" lub nawet nie będą nigdzie przeze mnie prezentowane. 
  • Część zdjęć będzie wykonywana bez pokazywania twarzy, oraz cech charakterystycznych dla modelki - jeżeli takie będzie Twoje życzenie. 
  • Przy okazji tej sesji mogę wykonać kilka zdjęć portretowych czy też tzw. do portfolio modelki.


Jedyne zastrzeżenie dotyczy wieku - oferta dotyczy wyłącznie osób dorosłych.
Zdjęcia na zasadach TFP.

Zainteresowane zapraszam  do kontaktu poprzez maila: maciek@fotograflublin.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz