poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Zdjęcia do aukcji internetowych - zdjęcia z udziałem modelki

Pytają mnie czasami dziewczyny chcące spróbować kariery modelki - jak to jest. Jak wygląda praca modelki od kuchni.
Tak to już jest w pracy fotomodelki, że zdjęcia strojów kąpielowych i plażowych wykonuje się w trzaskającym mrozie i zimnie, zaś zdjęcia futer, swetrów i innej ciepłej odzieży wykonuje się w 40 stopniowym upale.
Dziś kilka zdjęć z nowej kolekcji producenta odzieży które miałem okazję wykonać z udziałem Andżeliki. Zależało mi na pokazaniu lekkości, a zarazem ciepła fotografowanego produktu (sweterek Kardigan) co jak widać na poniższych zdjęciach udało się uzyskać.
Mimo popołudniowego upału nie widać tego na zdjęciach co jest niewątpliwie zasługą mojej modelki - mimo pozornej kruchości twardej kobiety ;)

Sweterki już są dostępne na aukcjach internetowych, z producentem współpracuje od dłuższego czasu więc mogę spokojnie polecić: http://allegro.pl/listing/user.php/run?p=1&us_id=18932221






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz