poniedziałek, 17 grudnia 2012

Zakochani - roześmiani - sesja ślubna

Wrzesień był dla mnie w tym roku bardzo pracowity dodatkowo problemy rodzinne więc nie bardzo był czas na aktualizację bloga. Czas to nadrobić, więc czas by pokazać zdjęcia  jednej z fajniejszych par jakiej  miałem możliwość robić zdjęcia ślubne w tym roku.
Wszystkie formalności związane z zamówieniem fotografa na ślub załatwialiśmy zdalnie - przez internet więc nie miałem okazji poznać wcześniej młodej pary - szybko znaleźliśmy jednak wspólny język i dzięki pomocy koleżanki Pani Młodej udało nam się stworzyć sporo zdjęć do albumu ślubnego.
Pomysłów było mnóstwo - poniżej tylko mała część tego co udało nam się stworzyć. Mam nadzieje niedługo zaprezentować więcej.
Zapraszam do oglądania:

















Wszystkiego NAJ NAJ NAJ dla Wiolety i Kamila na nowej drodze życia - dziękuję, że mogłem Was poznać. Dziękuję Wam za poświęcony mi czas. Mam nadzieje - do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz