piątek, 22 września 2017

Zdjecia trenera

Zdjęcia trenera które wykonywałem tym razem były uzupełnieniem do zeszłorocznej sesji zdjęciowej jaką wykonywałem dl lubelskiej Fabryki Formy. Zdjęcie miało uzupełnić brakującą informacje w formie plakatu w ramce.

Zdjęcia trenera – jedno czy więcej ujęć?

Przy tego typu zleceniach wykonuje zwykle kilka ujęć, po to by to klient mógł zdecydować jakie zdjęcia będzie uważał za odpowiednie. Podczas wykonywania zdjęć robię sporo zdjęć zachęcając pozującą mi osobę do wykonywania różnych min itp, aby docelowo wybrać jedno konkretne ujęcie które będzie tym właściwym.
W wypadku zdjęć trenera byłe zmuszony do utrzymania konwencji w jakich były wykonywane poprzednie zdjęcia dlatego zdecydowałem się na oświetlenie softboksem z lewej strony z góry zakładając jaki efekt chciałbym uzyskać.
Co otrzymałem:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz